Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3722
Название: Формування стратегії позиціонування магазину взуття (на матеріалах ТОВ Черевички, м. Черкаси)
Авторы: Боковня, Анжеліка Олегівна
Васюра, Оксана Володимирівна
Ключевые слова: Позиціонування;Конкурентне середовище;Стратегія позиціонування;Маркетингова стратегія
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто теоретичні аспекти та сутність позиціонування товару на ринку, описано процеси позиціонування на ринку. Надано загальну характеристику господарської діяльності ТОВ Черевички, проведено комплексний аналіз основних показників фінансово економічного стану ТОВ Черевички. Досліджено діяльність та рекламну політику ТОВ Черевички, виявлено проблеми формування стратегії позиціонування та розроблено заходи щодо вдосконалення стратегії позиціонування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3722
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Васюра О. В..pdf
  Restricted Access
1.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.