Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3722
Title: Формування стратегії позиціонування магазину взуття (на матеріалах ТОВ Черевички, м. Черкаси)
Authors: Боковня, Анжеліка Олегівна
Васюра, Оксана Володимирівна
Keywords: Позиціонування;Конкурентне середовище;Стратегія позиціонування;Маркетингова стратегія
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто теоретичні аспекти та сутність позиціонування товару на ринку, описано процеси позиціонування на ринку. Надано загальну характеристику господарської діяльності ТОВ Черевички, проведено комплексний аналіз основних показників фінансово економічного стану ТОВ Черевички. Досліджено діяльність та рекламну політику ТОВ Черевички, виявлено проблеми формування стратегії позиціонування та розроблено заходи щодо вдосконалення стратегії позиціонування.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3722
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Васюра О. В..pdf
  Restricted Access
1.14 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.