Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorStaszewska, Jolanta-
dc.date.accessioned2020-09-02T09:32:41Z-
dc.date.available2020-09-02T09:32:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1171-
dc.description.abstractВ статті узагальнено поняття ефективності реклами з урахуванням останніх маркетингових трендів. Розглянуто особливості запуску рекламних кампаній в соціальних мережах Facebook та Instagram. Досліджено передумови сегментації цільової аудиторії для налаштування таргетингу. Визначено набір способів та інструментів підвищення пізнаваності бренду. З огляду на оновлену політику популярних соціальних мереж, проведено дослідження комунікативної або інформаційної ефективності реклами. Визначено ситуації, в яких доцільно оптимізувати охоплення аудиторії споживачів, враховуючи особливості сучасної аудиторії.uk_UA
dc.description.abstractThe article summarizes the concept of advertising effectiveness in the light of recent marketing trends. The features of running advertising campaigns on social networks Facebook and Instagram are considered. Targeting audience segmentation prerequisites for targeting is explored. The main factors (age, gender, revenue level) that influence the creation of the advertising layout and the choice of advertising settings are highlighted. A set of ways and tools for brand awareness are identified. According to the updated policies of popular social networks, research into the communication or information effectiveness of advertising has been conducted. There are identified situations where it is advisable to optimize the reach of consumers, taking into account the features of today's audienceuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.subjectFacebookuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectсегментування аудиторіїuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectмаркетинг в соціальних мережахuk_UA
dc.subjectsocial networkuk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectaudience segmentation efficiencyuk_UA
dc.subjectmarketing on social networksuk_UA
dc.titleРекламні кампанії у соціальних мережах: інструментарій для підвищення ефективностіuk_UA
dc.title.alternativeSocial network advertising campaigns: tools for increasing efficiencyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue55uk_UA
dc.citation.spage84uk_UA
dc.citation.epage90uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.0.55.2019.187529-
Розташовується у зібраннях:Випуск 55

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187529-417711-1-PB.pdfКоломицева725.61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
зміст.pdf134.56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
титул.pdf270.55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.