Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1171
Назва: Рекламні кампанії у соціальних мережах: інструментарій для підвищення ефективності
Інші назви: Social network advertising campaigns: tools for increasing efficiency
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Staszewska, Jolanta
Ключові слова: соціальна мережа;Facebook;цільова аудиторія;сегментування аудиторії;ефективність;маркетинг в соціальних мережах;social network;target audience;audience segmentation efficiency;marketing on social networks
Дата публікації: 2019
Видавництво: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Короткий огляд (реферат): В статті узагальнено поняття ефективності реклами з урахуванням останніх маркетингових трендів. Розглянуто особливості запуску рекламних кампаній в соціальних мережах Facebook та Instagram. Досліджено передумови сегментації цільової аудиторії для налаштування таргетингу. Визначено набір способів та інструментів підвищення пізнаваності бренду. З огляду на оновлену політику популярних соціальних мереж, проведено дослідження комунікативної або інформаційної ефективності реклами. Визначено ситуації, в яких доцільно оптимізувати охоплення аудиторії споживачів, враховуючи особливості сучасної аудиторії.
The article summarizes the concept of advertising effectiveness in the light of recent marketing trends. The features of running advertising campaigns on social networks Facebook and Instagram are considered. Targeting audience segmentation prerequisites for targeting is explored. The main factors (age, gender, revenue level) that influence the creation of the advertising layout and the choice of advertising settings are highlighted. A set of ways and tools for brand awareness are identified. According to the updated policies of popular social networks, research into the communication or information effectiveness of advertising has been conducted. There are identified situations where it is advisable to optimize the reach of consumers, taking into account the features of today's audience
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1171
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.0.55.2019.187529
Випуск: 55
Початкова сторінка: 84
Кінцева сторінка: 90
Розташовується у зібраннях:Випуск 55

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187529-417711-1-PB.pdfКоломицева725.61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
зміст.pdf134.56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
титул.pdf270.55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.