Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1182
Назва: New approaches to corporate marketing
Інші назви: Нові підходи до корпоративного маркетингу
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Бурцева, Тетяна Іванівна
Ключові слова: корпоративний маркетинг;інтернет-маркетинг;ATL;BTL маркетинг;персоналізація;corporate marketing;internet marketing;BTL marketing;personalization
Дата публікації: 2018
Видавництво: Slovak international scientific journal
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні зміни, що відбуваються в сфері маркетингу в світовій економіці. Проаналізовано тенденції розвитку корпоративних маркетингових схем на території України, виділені їх особливості. Сформульовано напрямки розвитку інтернет-маркетингу з урахуванням сучасних умов.
The main changes in the sphere of marketing in the world economy are considered. The tendencies of development of corporate marketing schemes on the territory of Ukraine are analyzed, their features are highlighted. Directions of the development of Internet marketing are formulated with due regard for modern conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1182
ISSN: 5782-5319
Том: 2
Випуск: 17
Початкова сторінка: 15
Кінцева сторінка: 18
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№17-Vol-2-2018.pdf2.26 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.