Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-09-03T10:19:58Z-
dc.date.available2020-09-03T10:19:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn5782-5319-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1182-
dc.description.abstractРозглянуто основні зміни, що відбуваються в сфері маркетингу в світовій економіці. Проаналізовано тенденції розвитку корпоративних маркетингових схем на території України, виділені їх особливості. Сформульовано напрямки розвитку інтернет-маркетингу з урахуванням сучасних умов.uk_UA
dc.description.abstractThe main changes in the sphere of marketing in the world economy are considered. The tendencies of development of corporate marketing schemes on the territory of Ukraine are analyzed, their features are highlighted. Directions of the development of Internet marketing are formulated with due regard for modern conditions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherSlovak international scientific journaluk_UA
dc.subjectкорпоративний маркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectATLuk_UA
dc.subjectBTL маркетингuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectcorporate marketinguk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.subjectBTL marketinguk_UA
dc.subjectpersonalizationuk_UA
dc.titleNew approaches to corporate marketinguk_UA
dc.title.alternativeНові підходи до корпоративного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume2uk_UA
dc.citation.issue17uk_UA
dc.citation.spage15uk_UA
dc.citation.epage18uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
№17-Vol-2-2018.pdf2.26 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.