Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1182
Title: New approaches to corporate marketing
Other Titles: Нові підходи до корпоративного маркетингу
Authors: Коломицева, Олена Віталіївна
Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Бурцева, Тетяна Іванівна
Keywords: корпоративний маркетинг;інтернет-маркетинг;ATL;BTL маркетинг;персоналізація;corporate marketing;internet marketing;BTL marketing;personalization
Issue Date: 2018
Publisher: Slovak international scientific journal
Abstract: Розглянуто основні зміни, що відбуваються в сфері маркетингу в світовій економіці. Проаналізовано тенденції розвитку корпоративних маркетингових схем на території України, виділені їх особливості. Сформульовано напрямки розвитку інтернет-маркетингу з урахуванням сучасних умов.
The main changes in the sphere of marketing in the world economy are considered. The tendencies of development of corporate marketing schemes on the territory of Ukraine are analyzed, their features are highlighted. Directions of the development of Internet marketing are formulated with due regard for modern conditions.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1182
ISSN: 5782-5319
Volume: 2
Issue: 17
First Page: 15
End Page: 18
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
№17-Vol-2-2018.pdf2.26 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.