Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1182
Название: New approaches to corporate marketing
Другие названия: Нові підходи до корпоративного маркетингу
Авторы: Коломицева, Олена Віталіївна
Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Бурцева, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: корпоративний маркетинг;інтернет-маркетинг;ATL;BTL маркетинг;персоналізація;corporate marketing;internet marketing;BTL marketing;personalization
Дата публикации: 2018
Издательство: Slovak international scientific journal
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні зміни, що відбуваються в сфері маркетингу в світовій економіці. Проаналізовано тенденції розвитку корпоративних маркетингових схем на території України, виділені їх особливості. Сформульовано напрямки розвитку інтернет-маркетингу з урахуванням сучасних умов.
The main changes in the sphere of marketing in the world economy are considered. The tendencies of development of corporate marketing schemes on the territory of Ukraine are analyzed, their features are highlighted. Directions of the development of Internet marketing are formulated with due regard for modern conditions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1182
ISSN: 5782-5319
Том: 2
Выпуск: 17
Первая страница: 15
Последняя страница: 18
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
№17-Vol-2-2018.pdf2.26 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.