Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1185
Назва: | Методи та інструменти дослідження інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві |
Інші назви: | Methods and tools for the enterprise integrated marketing communications research |
Автори: | Васильченко, Лідія Сергіївна |
Ключові слова: | інтегровані маркетингові комунікації;опитування;анкетування;юзабіліті тестування;інтерв’ю;integrated marketing communications;questionnaires;interviews;surveys;usability testing |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Актуальні проблеми економіки |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сутність інтегрованих маркетингових комунікацій
підприємства і чинники, які вплинули на їх формування. Наведено методи та
інструментарій, що використовуються для дослідження маркетингових комунікацій
підприємства. Детально проаналізовано інструменти маркетингових комунікацій, які
дають можливість підприємству впливати на зміну поведінки цільових груп споживачів
та визначають логіку формування і розвитку комунікаційного середовища підприємства The article considers the essence of the enterprise integrated marketing communications and the factors that influenced their formation. The methods and tools used for the study of enterprise marketing communications are given. The marketing communications tools were analyzed in details. They enable the company to influence the consumers target groups behavior change and determine the logic of formation and development of the enterprise communication environment |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1185 |
Випуск: | 12(222) |
Початкова сторінка: | 68 |
Кінцева сторінка: | 75 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФЕУ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Актуальні проблеми економіки, 2019.pdf | 165.21 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.