Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1212
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Горяна, Ірина Володимирівна
Ключові слова: екологічний маркетинг;маркетингові напрямки;маркетингова стратегія;екологічні тренди
Дата публікації: 2016
Видавництво: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті викладено сутність екологічного маркетингу та його впливу на діяльність підприємств, виявлено основні проблеми, пов'язані із застосуванням екологічного маркетингу у вітчизняній практиці, й наведено досвід трансформаційних змін екологічного маркетингу в зарубіжних компаніях. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів. Зображено алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві. Наведено концепцію екологічного маркетингу. Проаналізовано тенденції розвитку екологічних трендів в Україні, а також світовий ринок «органічних продуктів».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1212
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.1.42.2016.110644
Том: 1
Випуск: 42
Початкова сторінка: 34
Кінцева сторінка: 40
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧДТУ 2016 1.pdf426.17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.