Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorГоряна, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-09-04T06:46:30Z-
dc.date.available2020-09-04T06:46:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1212-
dc.description.abstractУ статті викладено сутність екологічного маркетингу та його впливу на діяльність підприємств, виявлено основні проблеми, пов'язані із застосуванням екологічного маркетингу у вітчизняній практиці, й наведено досвід трансформаційних змін екологічного маркетингу в зарубіжних компаніях. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів. Зображено алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві. Наведено концепцію екологічного маркетингу. Проаналізовано тенденції розвитку екологічних трендів в Україні, а також світовий ринок «органічних продуктів».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: економічні наукиuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові напрямкиuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectекологічні трендиuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume1uk_UA
dc.citation.issue42uk_UA
dc.citation.spage34uk_UA
dc.citation.epage40uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.1.42.2016.110644-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧДТУ 2016 1.pdf426.17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.