Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1212
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів
Authors: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Горяна, Ірина Володимирівна
Keywords: екологічний маркетинг;маркетингові напрямки;маркетингова стратегія;екологічні тренди
Issue Date: 2016
Publisher: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: економічні науки
Abstract: У статті викладено сутність екологічного маркетингу та його впливу на діяльність підприємств, виявлено основні проблеми, пов'язані із застосуванням екологічного маркетингу у вітчизняній практиці, й наведено досвід трансформаційних змін екологічного маркетингу в зарубіжних компаніях. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів. Зображено алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві. Наведено концепцію екологічного маркетингу. Проаналізовано тенденції розвитку екологічних трендів в Україні, а також світовий ринок «органічних продуктів».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1212
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.1.42.2016.110644
Volume: 1
Issue: 42
First Page: 34
End Page: 40
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЧДТУ 2016 1.pdf426.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.