Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1219
Назва: Управління системою маркетингових комунікацій
Інші назви: Marketing communications management system
Автори: Васильченко, Лідія Сергіївна
Бурцева, Тетяна Іванівна
Ключові слова: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікаці;персональний продаж;стимулювання збуту;зв’язки з громадськістю;реклама;marketing communications;integrated marketing communications;advertising;personal selling;sales promotion;public relations
Дата публікації: 2016
Видавництво: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність маркетингових комунікацій. Наведено їх принципи та причини інтеграції, фактори, що перешкоджають впровадженню та основні проблеми, які вирішуються у разі їх використання. Проаналізовано основні підходи до управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.
In article the essence of marketing communications. Given their principles and causes of integration, factors hindering the introduction and the main problems are solved when using them. Analyzes the main approaches to the management of integrated marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1219
ISSN: 2518-1971 (online)
Випуск: 2(02)
Початкова сторінка: 145
Кінцева сторінка: 148
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28 Васильченко.pdf156.14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.