Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1219
Title: Управління системою маркетингових комунікацій
Other Titles: Marketing communications management system
Authors: Васильченко, Лідія Сергіївна
Бурцева, Тетяна Іванівна
Keywords: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікаці;персональний продаж;стимулювання збуту;зв’язки з громадськістю;реклама;marketing communications;integrated marketing communications;advertising;personal selling;sales promotion;public relations
Issue Date: 2016
Publisher: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Abstract: У статті визначено сутність маркетингових комунікацій. Наведено їх принципи та причини інтеграції, фактори, що перешкоджають впровадженню та основні проблеми, які вирішуються у разі їх використання. Проаналізовано основні підходи до управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.
In article the essence of marketing communications. Given their principles and causes of integration, factors hindering the introduction and the main problems are solved when using them. Analyzes the main approaches to the management of integrated marketing communications.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1219
ISSN: 2518-1971 (online)
Issue: 2(02)
First Page: 145
End Page: 148
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28 Васильченко.pdf156.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.