Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1219
Название: Управління системою маркетингових комунікацій
Другие названия: Marketing communications management system
Авторы: Васильченко, Лідія Сергіївна
Бурцева, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікаці;персональний продаж;стимулювання збуту;зв’язки з громадськістю;реклама;marketing communications;integrated marketing communications;advertising;personal selling;sales promotion;public relations
Дата публикации: 2016
Издательство: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено сутність маркетингових комунікацій. Наведено їх принципи та причини інтеграції, фактори, що перешкоджають впровадженню та основні проблеми, які вирішуються у разі їх використання. Проаналізовано основні підходи до управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.
In article the essence of marketing communications. Given their principles and causes of integration, factors hindering the introduction and the main problems are solved when using them. Analyzes the main approaches to the management of integrated marketing communications.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1219
ISSN: 2518-1971 (online)
Выпуск: 2(02)
Первая страница: 145
Последняя страница: 148
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28 Васильченко.pdf156.14 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.