Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1504
Назва: | Особливості викладання сербської мови українським студентам в епоху глобалізації |
Інші назви: | Peculiar features of the Serbian language teaching to Ukrainian students in the epoch of globalization |
Автори: | Ярмак, Вероніка |
Ключові слова: | методика викладання сербської мови;глобалізація;принципи викладання сербської мови;лінгвальні та екстралінгвальні складники;опрацювання сербської лексики;презентація сербської фонологічної системи та акцентуації;methodology of teaching Serbian;principles of teaching Serbian;globalization;lingual and extralingual components of teaching;working on Serbian lexicon;presentation of the Serbian phonologic system and accentuation |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Language: codification, competence, communication |
Короткий огляд (реферат): | У статті узагальнено попередній досвід авторки у галузі викладання
спорідненої сербської мови українським студентам. Особливий акцент
зроблено на необхідності перегляду співвідношення лінгвальних і
екстралінгвальних складників та засадничих методологічних принципів
репрезентації спорідненої південнослов’янської мови в українському
лінгвоцивілізаційному середовищі епохи глобалізації. Крім негативних наслідків
глобалізації для розвитку і викладання слов’янських мов, розглянуто потужні
потенційні можливості використання інтерактивних засобів, які
відкривають нові перспективи для вивчення сербської мови в Україні. The actual character of this article is determined by the need of revision of important aspects regarding the approach to teaching of cognate Slavic languages in another Slavic environment (in particular, of Serbian language in Ukraine) in the epoch of globalization. A tangible impact on decline of interest of the Ukrainian audience of students in Serbian language was caused by a tense geopolitical situation in the Balkans, collapse of the SFR of Yugoslavia, NATO aggression against the FR of Yugoslavia in 1999, dramatic events related to the separation of Kosovo, unfavorable economic situation in Serbia and in Ukraine, huge pressure from the world languages (first of all from English) and a number of other factors. So far, today’s Serbian language (former Serbo-Croatian) turned from an "elite" specialization it was in Soviet period into a subject requiring additional encouraging and stimulation of interest of Ukrainian students. An analysis of such a situation runs into necessity, on the one hand, of strengthening extralingual factor in teaching, of increasing considerably the amount of culture-oriented linguistic information, and, on the other hand, of a conceptual reformatting and balancing of theoretical and practical aspects in presentation of language material |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1504 |
ISSN: | 2707-0573 2707-112Х (online) |
DOI: | 10.24025/2707-0573.1(2).2020.204028 |
Випуск: | 1(2) |
Початкова сторінка: | 41 |
Кінцева сторінка: | 58 |
Розташовується у зібраннях: | №1(2) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | Ярмак | 372.12 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Зміст.pdf | 238.51 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити | |
Титул.pdf | 421.27 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.