Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1838
Название: Формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання варіативних модулів художнього спрямування на основі спецкурсу «Хом (методика навчання варіативних модулів)»
Другие названия: Formation of future technology teachers for learning varied artistic direction modules based on the course «Hom (methods of teaching varied modules)»
Авторы: Шелудько, І.В.
Ключевые слова: готовність до навчання варіативних модулів;компоненти готовності;спецкурс «ХОМ (Методика навчання варіативних модулів художнього спрямування)»;readiness for training variant modules;components of readiness;course «Hom (Methods of teaching varied modules of artistic direction)»
Дата публикации: 2015
Издательство: Гуманітарний вісник ЧДТУ. Серія: Філософські науки
Краткий осмотр (реферат): У статті автор розкриває проблему формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання варіативних модулів художнього спрямування на основі спецкурсу «ХОМ (Методика навчання варіативних модулів)». Однією із організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання варіативних модулів художнього спрямування нами виділено введення спецкурсу «ХОМ (Методика навчання варіативних модулів художнього спрямування)». Нами виокремлено наступні структурні взаємопов’язані компоненти готовності майбутніх учителів технологій: мотиваційно-орієнтаційно-цільовий, когнітивний, методичний (технологічний), креативно-діяльнісний та контрольно-оціночний. Здійснено експертне оцінювання якості робочої програми спецкурсу «ХОМ (Методика навчання варіативних модулів)» та її аналізу. Можемо констатувати, що найвищі оцінки отримали такі елементи робочої програми: структура програми, структура змістових модулів та їх зміст, а найнижчу оцінку експерти дали системі поточного та підсумкового контролю.
The article reveals the problem of formation of future technology teachers for learning varied artistic direction modules based on course «Hom (methods of teaching varied modules)». As one of organizational and pedagogical conditions of formation of future technology teachers to learning modules varied artistic direction we allocate introduction course «Hom (Methods of teaching varied modules of artistic direction)». We single out the following interrelated structural components of future technology teachers: motivational-orientation-target, cognitive, methodological (technological), creative-activity and control and evaluative ones. Expert assessment of the quality of the work program of the course «Hom (methods of teaching varied modules)» and its analysis is carried out. We can state that such elements of the work program, as program structure, the structure of content modules and their content received the highest score, but experts gave the lowest estimate of the current system and final control
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1838
Том: 23
Выпуск: 4
Первая страница: 107
Последняя страница: 117
Располагается в коллекциях:Число 23. Вип. 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гум_вісник_Ч_ 23_Філософ_ вип_4_-107-117.pdfШелудько378.87 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Зміст.pdf233.88 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Титул.pdf370.22 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.