Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1945
Назва: Актуальні проблеми викладання дисципліни «Вступ до фаху» для студентів історичних спеціальностей
Інші назви: Actual problems of teaching the discipline «Introduction to specialty» for students of historical specialties
Автори: Ілляшенко, Юлія Юріївна
Лисенко, Алла Іванівна
Ключові слова: навчальна дисципліна;робоча програма;вища історична освіта;навчально-методична література;методика викладання;технології навчання;educational discipline;work program;higher historical education;educational and methodical literature;teaching method;teaching technologies
Дата публікації: 2017
Видавництво: Гуманітарний вісник ЧДТУ. Серія: Історичні науки
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується зміст методики викладання курсу «Вступ до фаху» як обов’язкової дисципліни циклу професійної підготовки ВНЗ в процесі навчання майбутніх бакалаврів історії. Автори порівнюють окремі робочі програми з курсу, характеризують їх змістовне наповнення та репрезентують власний підхід щодо структури програми з дисципліни.
The article analyzes the content of the method of teaching the course «Introduction to specialty» as a compulsory discipline of the cycle of universities professional training in the process of training future bachelors of history. The authors compare individual work programs from the course, characterize their content and represent their own approach to the structure of the program from a discipline
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1945
Том: 27
Випуск: 11
Початкова сторінка: 163
Кінцева сторінка: 169
Розташовується у зібраннях:Число 27. Вип. 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdfІлляшенко542.34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
зміст.pdf412.65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
титул.pdf605.22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.