Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2288
Название: The influence of the emotional branding at the consumers
Авторы: Vartanova, Olena
Korol, Inna
Вартанова, Олена Вікторівна
Король, Інна Віталіївна
Ключевые слова: brand;emotional branding;features;branding process;rationality and irrationality of the brand
Дата публикации: 2020
Издательство: Innovative Solutions in Modern Science
Краткий осмотр (реферат): The main idea of this work is to substantiate the influence of the emotional component of the brand on customers. The connection of the emotional perception at the brand with consumers is presented, the essence of the emotional component of the brand is revealed. The brand features formation, as well as the characteristic features of emotional branding, are considered. The emotional profile of the target audience is investigated, the benefits of the product that correspond to the emotional inquiry, values , and interests at the conscious or unconscious level are found.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2288
ISSN: 2414-634X
DOI: 10.26886/2414-634X.2(38)2020.1
Выпуск: 2(38)
Первая страница: 5
Последняя страница: 13
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2015-7806-1-PB.pdf735.41 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.