Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2288
Назва: The influence of the emotional branding at the consumers
Автори: Vartanova, Olena
Korol, Inna
Вартанова, Олена Вікторівна
Король, Інна Віталіївна
Ключові слова: brand;emotional branding;features;branding process;rationality and irrationality of the brand
Дата публікації: 2020
Видавництво: Innovative Solutions in Modern Science
Короткий огляд (реферат): The main idea of this work is to substantiate the influence of the emotional component of the brand on customers. The connection of the emotional perception at the brand with consumers is presented, the essence of the emotional component of the brand is revealed. The brand features formation, as well as the characteristic features of emotional branding, are considered. The emotional profile of the target audience is investigated, the benefits of the product that correspond to the emotional inquiry, values , and interests at the conscious or unconscious level are found.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2288
ISSN: 2414-634X
DOI: 10.26886/2414-634X.2(38)2020.1
Випуск: 2(38)
Початкова сторінка: 5
Кінцева сторінка: 13
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015-7806-1-PB.pdf735.41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.