Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2293
Назва: Позиціонування як етап розробки маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Positioning as a stage of development of the marketing strategy of the enterprise
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Суботіна, Юлія Олегівна
Дата публікації: 10-тра-2018
Видавництво: Стратегії та політика розвитку територій : міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, Чернівці, 10-12 травня 2018 р.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність поняття "позиціонування", досліджено роль та значення позиціонування у стратегічній маркетинговій діяльності підприємства. сформували основні стратегії маркетингового позиціонування, а також принципи та умови ефективного позиціонування товару (торгової марки) у свідомості споживача
The essence of the concept of "positioning" is determined, the role and importance of positioning in the strategic marketing activity of the enterprise are investigated. formed the main marketing positioning strategies, as well as principles and conditions for the effective positioning of the product (brand) in the minds of the consumer
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2293
Початкова сторінка: 63
Кінцева сторінка: 66
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk-05-06-2018.pdf63-661.32 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.