Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorСуботіна, Юлія Олегівна-
dc.date.accessioned2021-05-27T13:25:29Z-
dc.date.available2021-05-27T13:25:29Z-
dc.date.issued2018-05-10-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2293-
dc.description.abstractВизначено сутність поняття "позиціонування", досліджено роль та значення позиціонування у стратегічній маркетинговій діяльності підприємства. сформували основні стратегії маркетингового позиціонування, а також принципи та умови ефективного позиціонування товару (торгової марки) у свідомості споживачаuk_UA
dc.description.abstractThe essence of the concept of "positioning" is determined, the role and importance of positioning in the strategic marketing activity of the enterprise are investigated. formed the main marketing positioning strategies, as well as principles and conditions for the effective positioning of the product (brand) in the minds of the consumeruk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСтратегії та політика розвитку територій : міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, Чернівці, 10-12 травня 2018 р.uk_UA
dc.titleПозиціонування як етап розробки маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativePositioning as a stage of development of the marketing strategy of the enterpriseuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage63uk_UA
dc.citation.epage66uk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk-05-06-2018.pdf63-661.32 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.