Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2293
Название: Позиціонування як етап розробки маркетингової стратегії підприємства
Другие названия: Positioning as a stage of development of the marketing strategy of the enterprise
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Суботіна, Юлія Олегівна
Дата публикации: 10-мая-2018
Издательство: Стратегії та політика розвитку територій : міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, Чернівці, 10-12 травня 2018 р.
Краткий осмотр (реферат): Визначено сутність поняття "позиціонування", досліджено роль та значення позиціонування у стратегічній маркетинговій діяльності підприємства. сформували основні стратегії маркетингового позиціонування, а також принципи та умови ефективного позиціонування товару (торгової марки) у свідомості споживача
The essence of the concept of "positioning" is determined, the role and importance of positioning in the strategic marketing activity of the enterprise are investigated. formed the main marketing positioning strategies, as well as principles and conditions for the effective positioning of the product (brand) in the minds of the consumer
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2293
Первая страница: 63
Последняя страница: 66
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zbirnyk-05-06-2018.pdf63-661.32 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.