Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-05-27T13:34:42Z-
dc.date.available2021-05-27T13:34:42Z-
dc.date.issued2020-11-26-
dc.identifier.isbn978-966-330-381-9-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2295-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМаркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. ХV міжнародної науково-практичної конференції, Хмельницький, 26–28 листоп. 2020 р.uk_UA
dc.titleОсобливості та етапи формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємстваuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage82uk_UA
dc.citation.epage84uk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark_teh.pdf82-842.12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.