Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2295
Title: Особливості та етапи формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємства
Authors: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Issue Date: 26-Nov-2020
Publisher: Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. ХV міжнародної науково-практичної конференції, Хмельницький, 26–28 листоп. 2020 р.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2295
ISBN: 978-966-330-381-9
First Page: 82
End Page: 84
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark_teh.pdf82-842.12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.