Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2295
Назва: Особливості та етапи формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємства
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Дата публікації: 26-лис-2020
Видавництво: Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. ХV міжнародної науково-практичної конференції, Хмельницький, 26–28 листоп. 2020 р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2295
ISBN: 978-966-330-381-9
Початкова сторінка: 82
Кінцева сторінка: 84
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mark_teh.pdf82-842.12 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.