Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2327
Назва: Краудфандінг як інструмент просування інноваційних товарів на цільовий ринок
Автори: Ахтоян, Арман
Король, Інна Віталіївна
Сергієнко, Олександр Анатолійович
Суботіна, Юлія Олегівна
Цибко, Наталія Олександрівна
Дата публікації: 20-кві-2021
Видавництво: Interaction of society and science: prospects and problems : abstracts of XXII International Scientific and Practical Conference, London, England, April 20 – 23, 2021
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2327
ISBN: 978-1-63848-663-3
DOI: 10.46299/ISG.2021.I.XXII
Початкова сторінка: 231
Кінцева сторінка: 234
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interaction_of_society_and_science_prosp.pdf13.88 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.