Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorКрупенна, Інга Анатолівна-
dc.date.accessioned2021-06-10T10:31:49Z-
dc.date.available2021-06-10T10:31:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2340-
dc.description.abstractВ статті розглянуто роль інструментів подієвого маркетингу (event marketing) в процесах формування та розвитку привабливості регіону та окремих сфер регіональної економіки. Акцентовано увагу на відсутності концептуального обґрунтування подієвого маркетингу та на дилетантському підході до застосування його технологій на регіональному рівні. Визначено суть, мету та завдання подієвого маркетингу, які повинні орієнтуватися на встановлення довготривалих повторюваних контактів з цільовими аудиторіями. Розглянуто категорію «знакові регіональні події», які виступають як інструмент регіональної політики привабливості та елемент стратегій просування регіону загалом та індустрії гостинності, зокрема. Узагальнено європейський досвід проведення гастрономічних / продуктових фестивалів і зроблено висновок, що вони заслуговують на особливу увагу в програмах просування привабливості індустрії гостинності та туристичного бізнесу території. Розглянуто досвід Чернівецької області щодо організації знакових регіональних подій та їх вплив на розвиток індустрії гостинності. Зроблено висновок, що для успішного просування регіонального туристичного продукту на цільовий ринок гравці готельного, ресторанного, туристичного ринку Буковини (в його українській та румунській складовій) повинні створювати ексклюзивний туристичний продукт та просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the role of event marketing tools in the processes of formation and development of the attractiveness of the region and of individual spheres of the regional economy. The emphasis is on the lack of conceptual justification of event marketing and on the amateurish approach to using its technologies at the regional level. The essence, purpose and tasks of event marketing are determined, which should be oriented on the establishment of long-term repeated contacts with target audiences. Considered the category of "significant regional events" that serve as an instrument of regional attractiveness policy and an element of strategies for promoting the region as a whole and the hospitality industry, in particular. The European experience of gastronomic / food festivals is generalized and it is concluded that they deserve special attention in programs promoting the attractiveness of the hospitality industry and tourist business of the territory. The experience of the Chernivtsi region concerning the organization of significant regional events and their influence on the development of the hospitality industry is considered. It is concluded that for the successful promotion of the regional tourist product to the target market, the players of the hotel, restaurant, tourist market of Bukovina (in its Ukrainian and Romanian components) should create an exclusive tourist product and promote it on the domestic and foreign marketsuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectподієвий маркетингuk_UA
dc.subjectгастрономічні фестиваліuk_UA
dc.subjectспеціальні подіїuk_UA
dc.subjectзнакові регіональні подіїuk_UA
dc.subjectпривабливість регіонуuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectпрограми просуванняuk_UA
dc.subjectevent marketinguk_UA
dc.subjectspecial eventsuk_UA
dc.subjectlandmark regional eventsuk_UA
dc.subjectattractiveness of the regionuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectpromotion programsuk_UA
dc.subjectgastronomic festivalsuk_UA
dc.titleEvent-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіонуuk_UA
dc.title.alternativeEvent-marketing in programs of promotion industry of the hotel hospitality of the regionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue48uk_UA
dc.citation.spage116uk_UA
dc.citation.epage123uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.0.48.2018.127360-
Appears in Collections:Випуск 48

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdfБуднікевич300.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf219.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf434.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.