Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2379
Назва: | Значення рухливих ігор в фізичній та розумовій діяльності |
Автори: | Кандиба, Павло Олексійович |
Ключові слова: | гра;фізичне виховання;формування;розвиток;рухливі ігри;педагогічне значення;згуртованість;фізична підготовка;спортивні досягнення;фізичний розвиток;освітнє значення;змагання |
Дата публікації: | 21-тра-2021 |
Видавництво: | Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Переяслів, 21 травня 2021 року. Вип. 70 |
Короткий огляд (реферат): | В даній статті розкрито теоретичні питання використання рухливих ігор та естафет у психічному і фізичному розвитку людини. Подана інформація про значення рухливих ігор зручна для планування фізкультурно-масової роботи, проведення занять для розвитку фізичних якостей. Доведено, що кожна гра, підібрана з метою фізичного виховання, при правильному педагогічному керівництві обов’язково повинна забезпечувати вирішення оздоровчих, освітніх і виховних завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2379 |
Початкова сторінка: | 126 |
Кінцева сторінка: | 129 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФХТСО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник 70.pdf | 5.49 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.