Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2379
Назва: Значення рухливих ігор в фізичній та розумовій діяльності
Автори: Кандиба, Павло Олексійович
Ключові слова: гра;фізичне виховання;формування;розвиток;рухливі ігри;педагогічне значення;згуртованість;фізична підготовка;спортивні досягнення;фізичний розвиток;освітнє значення;змагання
Дата публікації: 21-тра-2021
Видавництво: Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Переяслів, 21 травня 2021 року. Вип. 70
Короткий огляд (реферат): В даній статті розкрито теоретичні питання використання рухливих ігор та естафет у психічному і фізичному розвитку людини. Подана інформація про значення рухливих ігор зручна для планування фізкультурно-масової роботи, проведення занять для розвитку фізичних якостей. Доведено, що кожна гра, підібрана з метою фізичного виховання, при правильному педагогічному керівництві обов’язково повинна забезпечувати вирішення оздоровчих, освітніх і виховних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2379
Початкова сторінка: 126
Кінцева сторінка: 129
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 70.pdf5.49 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.