Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузебна, Владислава Валеріївна-
dc.date.accessioned2019-04-28T17:10:55Z-
dc.date.available2019-04-28T17:10:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/248-
dc.description.abstractУ тезах розглядаються проблеми створення віртуальних рекламних текстів, які мають візуальні, структурні та змістові особливості, що потребують поглибленого вивчення. За допомогою певних елементів лінгвостилістичного аналізу досліджуються функціональні, структурні, лексичні, синтаксичні особливості рекламних текстів, тоді як елементи семіотичного аналізу дозволяють дослідити роль вербальних, візуальних і графічних знаків рекламних текстів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.subjectвіртуальна рекламаuk_UA
dc.subjectневербальні компонентиuk_UA
dc.subjectграфічні засобиuk_UA
dc.titleІнтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору: стан, проблеми, перспективиuk_UA
dc.title.alternativeInternationalization of Higher Education of Ukraine in Global Multicultural Space: State-of-the-Art, Challanges and Prospectsuk_UA
dc.typeConference Proceedingsuk_UA
dc.citation.pages646uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Кузебна В.В..docx33.72 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.