Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/248
Назва: Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору: стан, проблеми, перспективи
Інші назви: Internationalization of Higher Education of Ukraine in Global Multicultural Space: State-of-the-Art, Challanges and Prospects
Автори: Кузебна, Владислава Валеріївна
Ключові слова: рекламний текст;віртуальна реклама;невербальні компоненти;графічні засоби
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядаються проблеми створення віртуальних рекламних текстів, які мають візуальні, структурні та змістові особливості, що потребують поглибленого вивчення. За допомогою певних елементів лінгвостилістичного аналізу досліджуються функціональні, структурні, лексичні, синтаксичні особливості рекламних текстів, тоді як елементи семіотичного аналізу дозволяють дослідити роль вербальних, візуальних і графічних знаків рекламних текстів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/248
Кількість сторінок: 646
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Кузебна В.В..docx33.72 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.