Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/248
Title: Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору: стан, проблеми, перспективи
Other Titles: Internationalization of Higher Education of Ukraine in Global Multicultural Space: State-of-the-Art, Challanges and Prospects
Authors: Кузебна, Владислава Валеріївна
Keywords: рекламний текст;віртуальна реклама;невербальні компоненти;графічні засоби
Issue Date: 2018
Abstract: У тезах розглядаються проблеми створення віртуальних рекламних текстів, які мають візуальні, структурні та змістові особливості, що потребують поглибленого вивчення. За допомогою певних елементів лінгвостилістичного аналізу досліджуються функціональні, структурні, лексичні, синтаксичні особливості рекламних текстів, тоді як елементи семіотичного аналізу дозволяють дослідити роль вербальних, візуальних і графічних знаків рекламних текстів.
URI: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/248
Number of Pages: 646
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Кузебна В.В..docx33.72 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.