Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2656
Title: Удосконалення маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс", м.Черкаси
Authors: Васильченко, Лідія Сергіївна
Турбаба, Вадим Вячеславович
Keywords: Стратегічний маркетинг;клієнтоорієнтованість;маркетингова стратегія;маркетингова діяльність
Issue Date: Jun-2020
Abstract: В ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було розглянуто питання сутності та трансформації ролі маркетингової стратегії в новій парадигмі маркетингу, проаналізовано фактори впливу на формування маркетингових стратегій, проведено аналіз стану ринку побутової техніки в Україні та аналіз маркетингових стратегій ТОВ «Технодар Плюс». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії товариства з обмеженою відповідальністю "Технодар Плюс".
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2656
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Турбаба В.В..pdf
  Restricted Access
813.11 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.