Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2656
Назва: Удосконалення маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс", м.Черкаси
Автори: Васильченко, Лідія Сергіївна
Турбаба, Вадим Вячеславович
Ключові слова: Стратегічний маркетинг;клієнтоорієнтованість;маркетингова стратегія;маркетингова діяльність
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було розглянуто питання сутності та трансформації ролі маркетингової стратегії в новій парадигмі маркетингу, проаналізовано фактори впливу на формування маркетингових стратегій, проведено аналіз стану ринку побутової техніки в Україні та аналіз маркетингових стратегій ТОВ «Технодар Плюс». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегії товариства з обмеженою відповідальністю "Технодар Плюс".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2656
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Турбаба В.В..pdf
  Restricted Access
813.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.