Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2659
Назва: Організація рекламної діяльності в мережі Інтернет (на матеріалах ТОВ «Тобі», м. Київ)
Автори: Пепчук, Сергій Миколайович
Черніченко, Яна Олегівна
Ключові слова: Рекламна діяльність;просування продукції;інтернет реклама;таргетингова реклама
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): Вивчено теоретичні основи розробки Інтернет реклами в системі просування підприємства. Досліджено процес управління рекламною діяльністю в мережі Інтернет підприємства. Здійснено аналіз організаційно-економічної діяльності ТОВ «Tobi». Здійснено аналіз маркетингового середовища ТОВ «Tobi», оцінено процес управління рекламною діяльністю на підприємстві, розроблено пропозиції щодо просування продукції ТОВ «Tobi» в мережі Інтернет. Здійснено економічну оцінку запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2659
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Черніченко Я. О..pdf
  Restricted Access
1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.