Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorЧерніченко, Яна Олегівна-
dc.date.accessioned2021-10-19T13:07:29Z-
dc.date.available2021-10-19T13:07:29Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2659-
dc.description.abstractВивчено теоретичні основи розробки Інтернет реклами в системі просування підприємства. Досліджено процес управління рекламною діяльністю в мережі Інтернет підприємства. Здійснено аналіз організаційно-економічної діяльності ТОВ «Tobi». Здійснено аналіз маркетингового середовища ТОВ «Tobi», оцінено процес управління рекламною діяльністю на підприємстві, розроблено пропозиції щодо просування продукції ТОВ «Tobi» в мережі Інтернет. Здійснено економічну оцінку запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectпросування продукціїuk_UA
dc.subjectінтернет рекламаuk_UA
dc.subjectтаргетингова рекламаuk_UA
dc.titleОрганізація рекламної діяльності в мережі Інтернет (на матеріалах ТОВ «Тобі», м. Київ)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Черніченко Я. О..pdf
  Restricted Access
1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.