Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorОвчаренко, Мирослава Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-10-20T08:41:14Z-
dc.date.available2021-10-20T08:41:14Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2663-
dc.description.abstractРозглянуто сутність та особливості маркетингової діяльності підприємства, визначено роль маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства. Вивчено основні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності та проаналізовано господарсько-економічну діяльності підприємства, в тому числі маркетингову діяльність. Розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectДіяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectУправлінняuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Профіт Груп», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Овчаренко М.С..pdf
  Restricted Access
1.07 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.