Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2663
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Профіт Груп», м. Черкаси)
Authors: Шевченко, Наталія Вікторівна
Овчаренко, Мирослава Сергіївна
Keywords: Діяльність підприємства;Маркетингова діяльність;Управління;Підприємство
Issue Date: Jun-2020
Abstract: Розглянуто сутність та особливості маркетингової діяльності підприємства, визначено роль маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства. Вивчено основні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності та проаналізовано господарсько-економічну діяльності підприємства, в тому числі маркетингову діяльність. Розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2663
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Овчаренко М.С..pdf
  Restricted Access
1.07 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.