Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2663
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Профіт Груп», м. Черкаси)
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Овчаренко, Мирослава Сергіївна
Ключові слова: Діяльність підприємства;Маркетингова діяльність;Управління;Підприємство
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність та особливості маркетингової діяльності підприємства, визначено роль маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства. Вивчено основні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності та проаналізовано господарсько-економічну діяльності підприємства, в тому числі маркетингову діяльність. Розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2663
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Овчаренко М.С..pdf
  Restricted Access
1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.