Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorОсадча, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-10-20T08:48:01Z-
dc.date.available2021-10-20T08:48:01Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2664-
dc.description.abstractРозглянуто визначення стратегії, проаналізовано види стратегій. Вивчено процес вибору стратегії, досліджено методи стратегічного аналізу для обґрунтування вибору маркетингових стратегій. Проведено аналіз маркетингової діяльності ФГ «Царенка М. І.» і виявлено основні проблеми, здійснено стратегічний аналіз підприємства та оцінку маркетингового середовища. Розроблено рекомендації, спрямовані на вдосконалення маркетингової стратегії підприємства, досліджено теоретично-методичні основи розробки маркетингової стратегії підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectРозробка стратегії підприємстваuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ФГ Царенка М.І., м. Городище, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Осадча І.В..pdf
  Restricted Access
843.94 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.