Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2664
Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ФГ Царенка М.І., м. Городище, Черкаська область)
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Осадча, Ірина Володимирівна
Ключові слова: Маркетингова стратегія;Підприємство;Розробка стратегії підприємства
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): Розглянуто визначення стратегії, проаналізовано види стратегій. Вивчено процес вибору стратегії, досліджено методи стратегічного аналізу для обґрунтування вибору маркетингових стратегій. Проведено аналіз маркетингової діяльності ФГ «Царенка М. І.» і виявлено основні проблеми, здійснено стратегічний аналіз підприємства та оцінку маркетингового середовища. Розроблено рекомендації, спрямовані на вдосконалення маркетингової стратегії підприємства, досліджено теоретично-методичні основи розробки маркетингової стратегії підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2664
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Осадча І.В..pdf
  Restricted Access
843.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.