Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2664
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ФГ Царенка М.І., м. Городище, Черкаська область)
Authors: Шевченко, Наталія Вікторівна
Осадча, Ірина Володимирівна
Keywords: Маркетингова стратегія;Підприємство;Розробка стратегії підприємства
Issue Date: Jun-2020
Abstract: Розглянуто визначення стратегії, проаналізовано види стратегій. Вивчено процес вибору стратегії, досліджено методи стратегічного аналізу для обґрунтування вибору маркетингових стратегій. Проведено аналіз маркетингової діяльності ФГ «Царенка М. І.» і виявлено основні проблеми, здійснено стратегічний аналіз підприємства та оцінку маркетингового середовища. Розроблено рекомендації, спрямовані на вдосконалення маркетингової стратегії підприємства, досліджено теоретично-методичні основи розробки маркетингової стратегії підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2664
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Осадча І.В..pdf
  Restricted Access
843.94 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.