Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorШевчук, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorОсадча, Вероніка Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-10-25T11:06:58Z-
dc.date.available2021-10-25T11:06:58Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто складові елементи маркетингової товарної політики, проведено економічний аналіз діяльності підприємства. Проаналізовано здійснення маркетингової товарної політики на підприємстві, визначено основні напрямки удосконалення товарної політики підприємства. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів, досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТоварна політикаuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectТоварuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік», м. Полтава)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Осадча В.С..pdf
  Restricted Access
868.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.