Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевчук, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorОсадча, Вероніка Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-10-25T11:06:58Z-
dc.date.available2021-10-25T11:06:58Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто складові елементи маркетингової товарної політики, проведено економічний аналіз діяльності підприємства. Проаналізовано здійснення маркетингової товарної політики на підприємстві, визначено основні напрямки удосконалення товарної політики підприємства. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів, досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТоварна політикаuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectТоварuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік», м. Полтава)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Осадча В.С..pdf
  Restricted Access
868.48 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.