Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684
Назва: Розробка маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік», м. Полтава)
Автори: Шевчук, Андрій Васильович
Осадча, Вероніка Сергіївна
Ключові слова: Товарна політика;Маркетинг;Підприємство;Товар
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто складові елементи маркетингової товарної політики, проведено економічний аналіз діяльності підприємства. Проаналізовано здійснення маркетингової товарної політики на підприємстві, визначено основні напрямки удосконалення товарної політики підприємства. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів, досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Осадча В.С..pdf
  Restricted Access
868.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.