Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684
Title: Розробка маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Домінік», м. Полтава)
Authors: Шевчук, Андрій Васильович
Осадча, Вероніка Сергіївна
Keywords: Товарна політика;Маркетинг;Підприємство;Товар
Issue Date: Jun-2020
Abstract: В кваліфікаційній роботі досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто складові елементи маркетингової товарної політики, проведено економічний аналіз діяльності підприємства. Проаналізовано здійснення маркетингової товарної політики на підприємстві, визначено основні напрямки удосконалення товарної політики підприємства. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів, досліджено сутність товару, маркетингової товарної політики підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2684
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Осадча В.С..pdf
  Restricted Access
868.48 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.