Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2688
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorПридибайло, Анжела Валентинівна-
dc.date.accessioned2021-11-01T07:27:54Z-
dc.date.available2021-11-01T07:27:54Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2688-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто формування попиту і стимулювання збуту та їх взаємозв’язок, було здійснено організаційну-економічну характеристику підприємства ПАТ «Черкаський автобус». Проведений аналіз мікро- та макросередовища підприємства, здійснений аналіз попиту і стимулювання збуту продукції. Виконано обґрунтування пропозицій щодо підвищення формування попиту та стимулювання збуту продукції, здійснена розробка та впровадження заходів з формування попиту та стимулювання збуту продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСтимулювання збутуuk_UA
dc.subjectБізнес - модельuk_UA
dc.subjectПродукціяuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleФормування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПАТ «Черкаський автобус», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Придибайло А. В..pdf
  Restricted Access
1.69 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.