Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2688
Назва: Формування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПАТ «Черкаський автобус», м. Черкаси)
Автори: Пепчук, Сергій Миколайович
Придибайло, Анжела Валентинівна
Ключові слова: Стимулювання збуту;Бізнес - модель;Продукція;Маркетингова стратегія
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто формування попиту і стимулювання збуту та їх взаємозв’язок, було здійснено організаційну-економічну характеристику підприємства ПАТ «Черкаський автобус». Проведений аналіз мікро- та макросередовища підприємства, здійснений аналіз попиту і стимулювання збуту продукції. Виконано обґрунтування пропозицій щодо підвищення формування попиту та стимулювання збуту продукції, здійснена розробка та впровадження заходів з формування попиту та стимулювання збуту продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2688
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Придибайло А. В..pdf
  Restricted Access
1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.