Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2688
Title: Формування попиту та стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПАТ «Черкаський автобус», м. Черкаси)
Authors: Пепчук, Сергій Миколайович
Придибайло, Анжела Валентинівна
Keywords: Стимулювання збуту;Бізнес - модель;Продукція;Маркетингова стратегія
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто формування попиту і стимулювання збуту та їх взаємозв’язок, було здійснено організаційну-економічну характеристику підприємства ПАТ «Черкаський автобус». Проведений аналіз мікро- та макросередовища підприємства, здійснений аналіз попиту і стимулювання збуту продукції. Виконано обґрунтування пропозицій щодо підвищення формування попиту та стимулювання збуту продукції, здійснена розробка та впровадження заходів з формування попиту та стимулювання збуту продукції.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2688
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Придибайло А. В..pdf
  Restricted Access
1.69 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.