Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2693
Title: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат», м. Черкаси)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Коваль, Яна Юріївна
Keywords: Підприємство;Удосконалення;Товарна політика;Маркетинг
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» м. Черкаси. Проведено оцінку маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» м. Черкаси. Сформовано пропозиції щодо підвищення маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» м. Черкаси. Вивчено теоретичний матеріал за даною темою, чинниками, принципами та змістом діяльності за формуванням оптимального товарного асортименту та товарної політики на торгових підприємствах у сучасних умовах. Дано характеристику досліджуваного підприємства, розглянуто та описано товарний асортимент підприємства. Проведено аналіз зовнішніх та внутрішніх умовних формувань товарної політики в ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат». Виявлено проблеми товарної політики підприємств та визначено напрямки її вдосконалення.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2693
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Коваль Я.Ю..pdf
  Restricted Access
1.26 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.