Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2693
Назва: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат», м. Черкаси)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Коваль, Яна Юріївна
Ключові слова: Підприємство;Удосконалення;Товарна політика;Маркетинг
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» м. Черкаси. Проведено оцінку маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» м. Черкаси. Сформовано пропозиції щодо підвищення маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» м. Черкаси. Вивчено теоретичний матеріал за даною темою, чинниками, принципами та змістом діяльності за формуванням оптимального товарного асортименту та товарної політики на торгових підприємствах у сучасних умовах. Дано характеристику досліджуваного підприємства, розглянуто та описано товарний асортимент підприємства. Проведено аналіз зовнішніх та внутрішніх умовних формувань товарної політики в ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат». Виявлено проблеми товарної політики підприємств та визначено напрямки її вдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2693
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Коваль Я.Ю..pdf
  Restricted Access
1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.